Halaman

Assalamualaikum...Ahlan Wa Sahlan

Sabtu, 6 Disember 2014

Disember Mai Lagi....

Assalamualaikum....Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Menyayangi.
Rasa dah terlalu lama sangat ana tinggalkan blog nih. Entah ke mana la pegi sebuk dok buat apa pun tak tau la. Mungkin sejak dari awal tahun lagi mula menggila sebuknya sampai kurang masa dan ruang utk menulis dlm blog ni.
Wokeh, no problem no hal, now i'm back, insya Allah akan memenuhi alam maya nih dengan pelbagai cerita entri dan yang paling sempoi akan ada beberapa lagi ilmu yang ana dapat sejak menyorok dlm kelambu hari tu untuk ana berkongsi dengan kalian yang tersinggah secara sengaja atau tak.
Tahun 2014 ni dah nak sampai hujung dah, bagi hat suka sangat dok kira hari ikut mat saleh. Dah pulak time la ni time ana tulis ni bulan Disember huh gerenti ramai yang dah sedia maklum mengenainya. Cuti sekolah yang panjang, sabtu ahad penuh dengan kenduri kahwin x cukup pulak lagi tokok dengan majlis tahlil doa selamat. Tempat tempat tertentu dah bergenang dengan ayaq, banjir hujan mai lebat sikit abih banjir, mula depa dok kata asal petang ja hujan lepaih tu sambung ke malam sambung sampai esok pagi pulak. Ada ramai daripada kita pulak dapat melancong merata dalam negara sampai luar negara, macam ana, bos ana minggu depan pi Korea, nak belajaq Kpop kot huhuhu....hah bos tak dak kuli paham paham je la. Hat bejalan melancong dalam negara ni pon punya la ramai termasuk la ana sekali, tak terkecuali. Baru je balik bercuti, x pi jauh pon, kat Putrajaya jer. Tu pon pasal dah ada anak sedara kawin dengan orang Bandar Sunway, ye ke ye la kot ana pon kompius dah coz anamain agak agak je. Dah ke situ terus le lajak pi bercuti dengan famili ke Putrajaya, isteri teringin nak naik ape tu bot kat tasik Putrajaya tu, Lake Cruise Putrajaya tu. Layan je la.
Okey, itu satu permulaan coz i'm back now, nanti akan ana ceritakan macam2 lagi segala ilmu hat dok ada dan yang ana dapat sepanjang tahun ni, moga kita dapat share sebagai amalan.Insya allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan